הרב מיכה לוי: "לפי הרפורמה תהיה תחרות על הכסף ולא על הכשרות"

אסתי פלד No Comments on הרב מיכה לוי: "לפי הרפורמה תהיה תחרות על הכסף ולא על הכשרות"

רבה של העיר פ"ת הרב מיכה הלוי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את הרפורמה המסוכנת של כהנא בכשרות, "דיברתי עם רבנים מכל רחבי הארץ מהציונות הדתית ולא הבינו את ייעול הכשרות ברפורמה הזאת ולא מבינים למה השר לא מתייעץ איתם. ההכלה הזאת שהמצב רע בכשרות וכולם נוגעים בדבר אני לא מבין את זה"

צילום: יעקב כהן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רב העיר פ"ת הרב מיכה הלוי התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן הסביר את הסכנה ברפורמת הכשרות, "המשרד לשירותי הדת תפקידו לתת את הכלים לרבנות הראשית והמקומית ובכללים הכשרות, כצו שעות ההלכה בכל עסק וזה כפסק הלכה שהרב פוסק בכל מקום. אי אפשר להשוות בין מסעדה למסעדה ורק רב שחי את המקום נפגש עם בעלי העסקים לעיתים בלשכת הרבנות והוא יכול לקבוע".

הרב הבהיר כי הבדצי"ם הפרטיים לא ישנו את הכשרות לטובה, "בכל גוף כשרות פרטי יש לו עניין להרוויח כסף וזה מאוד בעייתי ושם לא הצלחנו להפריד את המשגיח מושגח".

הרב חידד כי בפועל הכשרות תרד ברמתה, "הרב שואל את עצמי מה חושב לעצמו השר כהנא? עם מי הוא התייעץ? הוא רוצה לפגוע בכשרות? הסטנדרטים של 'צהר' על הנייר יהיו אולי כמונו, אבל הביצוע בפועל פשוט לא יקרה. כהנא מציע לכל מיני אנשים שמעניין אותם רק כסף – להיות משגיחים".

 



0 תגובות